Nytt lego

De blir inget långt inlägg då jag precis ska lägga mig. Vi var iväg på Frölunda torg idag för att tjejerna skulle handla för sina julklappspengar, tog även en fika med min mamma och syster. Efter mycket velande i leksaksaffären så slutade med att tjejerna la ihop sina pengar och köpte en ny legosats. Som sedan byggdes ihop med pappas hjälp och blev en stor hit! 

Efter att tjejerna somnat så bjöd min man på räkmacka framför snabba cash 3. Vem säger att man behöver vara barnfri och ute och ränna för att ha de mysigt? Inte vi iaf! :)





Postat av: Angelika - Mamma till William & Nellie

Duu! Den där räkmackan blev jag galet sugen på :D
Jättefina tjejer du har!
Hittade hit från familjeliv,
kram!

2014-01-24 @ 16:30:32
URL: http://mammaangelika.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: