2013

 
De har varit ett år av både uppgångar och nedgångar. Ett år som har stärkt mig på många sätt och vis, ett år som även har stärkt oss som par. Jag har blivit otroligt stark och självsäker i min roll som mamma och partner. Jag har lärt mig att hantera saker och ting på annorlunda sätt. Jag har haft ett fantastiskt år tillsammans med nära och kära. Framförallt är jag glad över att ha fått spendera vareviga minut tillsammans med min fina prinsessor ♥
 
Under året så har Cornelia gått från att vara bebis till att bli ett barn. Hon har lärt sig att gå, prata och utvecklas i en oändlig takt. Linnea har vuxit från barn till en stor tjej. Hon är så himla omtänksam och förstående, lillgammal och oerhört smart. Är så himla stolt över mina barn! Jag fick äntligen börja plugga på komvux och har gått ur de 4 kurser jag haft hittills med högsta betyg. Jag har hittat mig själv och vet att ingen kan trampa på mig nu. E har gått från väktarjobb till skolbänken och har nu heltidsvikariat med 100% chans som fortsatt ansvarig för något område inom livsmedelsbranchen. Vi har träffat många nya människor och framförallt tagit vara och umgåtts med redan existerande vänner och familj.
 
Nu står vi här på slutet och blickar framåt mot 2014. Ett år som jag vet kommer förändra våra liv ännu en gång, åt de positiva såklart. Vi kommer bli kompletta och finna oss själva för en sista gång för att sedan låta allt flyta på. Jag kommer ha klart 80% av gymnasiebetyget och kommer få många mer fina stunder med min fina familj!
 
Inför 2014 så lovar jag mig själv att sänka kraven en aning, angående de mesta. Ta dagen som den kommer och ta vara på varenda minut! Jag ska bli fit for fight och en ännu mer kick ass mom! De kommande året är vårt även de!
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: