Ryggvärk!

Jag har en olidlig ryggvärk, känns som att jag ska få ryggskott när som helst! Trots det så måste jag vara mamma haha. Dessutom så ammar jag och kan inte ta värktabletter vilket gör allt mycket svårare. De blev trots de en fullspäckad dag precis som vanligt. Öppna förskolan, hem för att sova lunch, plugga och måla med Linnea, besök av grannen med barn och sedan bakade vi kladdkaka jag och barnen. Cornelia var med för första gången och bakade, kladdigt med roligt!

Ska bli spännande att se hur morgondagen blir då Emil jobbar 10-18. Förhoppningsvis får jag hem honom vid lunch så att jag kan vila upp min rygg! 







Postat av: Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil

Oj vilka smörklumpar i formen haha :D

2013-11-20 @ 05:08:51
URL: http://sibba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: