Jobbiga lördag

Ibland har vi såna dagar där allt är jobbigt. Jag har inte alls varit en harmonisk mamma idag, barnen har varit ovanligt krävande och mannen har ställt till med onödig irritation. Trots de dåliga humöret hos oss alla fick jag och tjejerna tummen ur och gick ut i regnet innan idag och kröp i buskar. De lektes även rövare med precis alla leksaker på rummet och moster Ajja kom på besök, middagen blev jättegod och rummet städat efter en del opedagogiskt tjat. Nu har jag samlat nya krafter liggandes i soffan under kvällen och imorgon hoppas jag att allas humör är på topp! Som tur är inträffar jobbiga dagar som denna rätt sällan men de dåliga samvetet för oengagemang sitter ändå i. Får trösta mig med att de händer alla, även supermorsor som jag ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: