Helt underbart!

En väldigt lång dag har jag bakom mig. Nu vill jag bara krypa ner under täcket och sova länge länge. Emil ska tyvärr jobba imorgon både dag och natt så någon sovmorgon blir de inte för mig, trots att jag verkligen skulle behöva de. Linnea har förresten lärt sig halva alfabetet nu, och är otroligt intresserad av att lära sig mer. Så vi har lånat böcker på biblioteket som hon sitter och läser i. Ni skulle bara veta vilken smart tjej hon är! Hon sitter och hittar på berättelser och engagerar sin lillasyster i läsandet genom att fråga frågor och berätta vad saker i boken är. De är värmande att se kärleken mellan dom! Att helt plötsligt se hur de sitter bredvid varandra i soffan och Linnea har armen runt Cornelia så inte ska ramla ner eller hur Linnea hjälper Cornelia att plocka fram målarbok och pennor och hjälper henne upp på pallen. Kärlek när den är som vackrast <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: