Entusiastiskt

Idag vaknade jag av en hoppande Linnea i sängen som talade om att nu skulle vi till tvättstugan. 2 timmar innan vi hade tid iofs men himla roligt att hon är så entusiastiskt inför att tvätta! Dessvärre var tvättstugan avstängd idag så vi fick dammsuga och skura golv istället. Nu är vi precis klara och har en fruktpaus i soffan :) 




För att klargöra bara. Jag är inte direkt intresserad av att svara på frågor angående vårt val om förskola. Ska de envisas med att ställas frågor ändå så godkänner jag bara de kommentarer där namn eller bloggadress finns, just för att jag vill se vem som tror sig ha rätten att ifrågasätta vårt val. Frågor som är dömande eller kränkande raderas direkt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: